Jakkolwiek banalnie to zabrzmi – zawsze lubiłam pisać. W szkole uwielbiałam lekcje polskiego i pisanie wypracowań. W czasie liceum zdobyłam 1 miejsce w konkursie na felieton, organizowanym przez Radio Rezonans (do dziś pamiętam tytuł pracy: Bunt nie przemija, bunt się ustatecznia). Wygrana dodała mi skrzydeł i wiary w to, że polonistyka jest mi przeznaczona 😉 W niniejszym przekonaniu utwierdziłam się, zajmując 2 miejsce w konkursie na recenzję książki Aleksandra Bocheńskiego Miłość i nienawiść La Rochefoucauld. Klamka zapadła. Po 5 latach studiów w Uniwersytecie Śląskim obroniłam tytuł magistra filologii polskiej (o specjalności komunikacja społeczna). Miodem na sercu były praktyki studenckie w Polskiej Agencji Prasowej, podczas których uczyłam się dziennikarstwa od najlepszych.
W trakcie studiów polonistycznych dalszą drogę wskazały mi zajęcia z języka promocji. To one otworzyły mi oczy na magię świata reklamy, toteż szybko rozpoczęłam studia na drugim kierunku, czyli komunikacji perswazyjnej: reklamy Public Relations i promocji politycznej (także w UŚ). Już wówczas zaczęłam pracę w biurze podróży, z którym współpracowałam kilka lat, będąc ostatecznie kierownikiem sprzedaży i marketingu firmy. Tu właśnie zaczęła się na serio przygoda z marketingiem, dlatego postanowiłam uzupełnić swoją wiedzę teoretyczną i ukończyłam trzeci kierunek – zarządzanie i marketing w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Długie lata edukacji procentowały, stwarzając coraz to nowe możliwości zawodowe. Pracowałam w trzech uczelniach niepublicznych, a także w hotelu 3* na Śląsku, zajmując się kompleksowo marketingiem. Były to samodzielne stanowiska, w ramach których planowałam i realizowałam działania marketingowe, zajmowałam się tworzeniem grafik i pisaniem tekstów, organizowałam różne eventy i brałam udział w ciekawych projektach. W swoim CV mam także współpracę z firmą ubezpieczeniową, fundacją pomagającą dzieciom oraz z lokalną telewizją. Po wielu latach pracy na etacie, dzięki rozmaitym doświadczeniom zawodowym, otworzyłam własną agencję marketingową Marketing z głowy.
Praca w swojej firmie pozwoliła mi na rozwój w tej działce, która zawsze była mi najbliższa i w pewnym sensie wróciłam do korzeni. Od paru lat z powodzeniem skupiam się bowiem na profesjonalnym copywritingu, pisząc teksty na zamówienie. 17 lat temu – gdy kończyłam polonistykę – nie było to możliwe. Wtedy studia humanistyczne mogły gwarantować co najwyżej pisanie do szafy i smutne bezrobocie. Dziś, dzięki rozwojowi content marketingu, mogę wykorzystywać swoje umiejętności i doświadczenie w pracy, którą uwielbiam wykonywać. Marka Profesjonalny copywriter powstała, abym mogła nadal skupiać się na pisaniu i pod tym kątem budować nową stronę www i bloga o copywritingu.
Zapraszam do współpracy i kontaktu za pomocą formularza.