Cennik – copywriting

Wycena usług copywritingu zależy od wielu czynników. Poniżej znajduje się szacunkowy cennik najbardziej popularnych usług związanych z pisaniem tekstów na zamówienie:

Copywriting – pisanie tekstów na zamówienie (rodzaj usługi)Cena netto
Korekta stylistyczna i drobne poprawkiod 15 zł/1000 zzs tekstu
Korekta stylistyczna i redakcja tekstu
(przeredagowanie większych fragmentów tekstu)
od 30 zł/1000 zzs tekstu
Redakcja tekstu na podstawie materiałów przesłanych przez klientaod 35 zł/1000 zzs tekstu
Pisanie tekstów na strony internetowe i do materiałów drukowanych, np. opis produktu/usługi/firmy (na www, do folderów)od 35 zł/1000 zzs tekstu
Teksty SEO z opracowaniem słów kluczowychod 40 zł/1000 zzs tekstu
Pisanie tekstów użytkowych: pisma oficjalne, prośby o patronat medialny itp.od 35 zł/1000 zzs tekstu
Pisanie artykułów na blog firmowyod 45 zł/1000 zzs tekstu
Slogan reklamowy, nazwa firmy, marki, produktu itp.od 100 zł/slogan lub nazwa
Pisanie postów do social mediów (Facebook, Instagram)od 50 zł/post
Tekst specjalistyczny, opracowania merytoryczne, artykuły naukoweod 80 zł/1000 zzs tekstu

Podane ceny są kwotami netto i należy do nich doliczyć podatek (VAT 23%). Za wykonane usługi wystawiam faktury VAT. Dla nowych klientów termin płatności wynosi 3 dni.

Teksty jednolite rozliczane są od faktycznie napisanych znaków ze spacjami (zzs) z uwzględnieniem górnej granicy długości zamawianego tekstu (określonej przez klienta podczas składania zamówienia). Zasada nie dotyczy postów do social mediów, sloganów, nazw itp.

Copywriting – indywidualna wycena i negocjacje cen

Kwoty podane w cenniku copywritingu są orientacyjne. Pojedyncze zlecenia rzadko podlegają negocjacjom ceny, jednakże w przypadku stałej współpracy wycena usług oraz terminy rozliczeń ustalane są indywidualnie (najczęściej jest to faktura obejmująca teksty z całego miesiąca kalendarzowego z terminem płatności 7-14 dni).

Kontakt i doradztwo marketingowe

Zapraszam do przesyłania niezobowiązujących zapytań za pośrednictwem formularza kontaktowego. Jestem nie tylko copywriterką, ale także od kilkunastu lat zajmuję się marketingiem, dlatego chętnie doradzę jakich tekstów potrzebujesz i jak wykorzystać je promocyjnie, aby nie tylko pozycjonowały stronę www firmy, ale również przynosiły nowych klientów.

Więcej o marketingu na stronie marketingzglowy.com.pl.