Wycena usług copywritingu zależy od wielu czynników. Poniżej znajduje się szacunkowy cennik najbardziej popularnych usług związanych z pisaniem tekstów na zamówienie:
Copywriting – pisanie tekstów na zamówienie (rodzaj usługi) | Cena netto |
Korekta stylistyczna i drobne poprawki | od 15 zł/1000 zzs tekstu |
Korekta stylistyczna i redakcja tekstu (przeredagowanie większych fragmentów tekstu) | od 30 zł/1000 zzs tekstu |
Redakcja tekstu na podstawie materiałów przesłanych przez klienta | od 35 zł/1000 zzs tekstu |
Pisanie tekstów na strony internetowe i do materiałów drukowanych, np. opis produktu/usługi/firmy (na www, do folderów) | od 35 zł/1000 zzs tekstu |
Teksty SEO z opracowaniem słów kluczowych | od 40 zł/1000 zzs tekstu |
Pisanie tekstów użytkowych: pisma oficjalne, prośby o patronat medialny itp. | od 35 zł/1000 zzs tekstu |
Pisanie artykułów na blog firmowy | od 45 zł/1000 zzs tekstu |
Slogan reklamowy, nazwa firmy, marki, produktu itp. | od 100 zł/slogan lub nazwa |
Pisanie postów do social mediów (Facebook, Instagram) | od 50 zł/post |
Tekst specjalistyczny, opracowania merytoryczne, artykuły naukowe | od 80 zł/1000 zzs tekstu |
Podane ceny są kwotami netto i należy do nich doliczyć podatek (VAT 23%). Za wykonane usługi wystawiam faktury VAT. Dla nowych klientów termin płatności wynosi 3 dni.
Teksty jednolite rozliczane są od faktycznie napisanych znaków ze spacjami (zzs) z uwzględnieniem górnej granicy długości zamawianego tekstu (określonej przez klienta podczas składania zamówienia). Zasada nie dotyczy postów do social mediów, sloganów, nazw itp.
Copywriting – indywidualna wycena i negocjacje cen
Kwoty podane w cenniku copywritingu są orientacyjne. Pojedyncze zlecenia rzadko podlegają negocjacjom ceny, jednakże w przypadku stałej współpracy wycena usług oraz terminy rozliczeń ustalane są indywidualnie (najczęściej jest to faktura obejmująca teksty z całego miesiąca kalendarzowego z terminem płatności 7-14 dni).
Kontakt i doradztwo marketingowe
Zapraszam do przesyłania niezobowiązujących zapytań za pośrednictwem formularza kontaktowego. Jestem nie tylko copywriterką, ale także od kilkunastu lat zajmuję się marketingiem, dlatego chętnie doradzę jakich tekstów potrzebujesz i jak wykorzystać je promocyjnie, aby nie tylko pozycjonowały stronę www firmy, ale również przynosiły nowych klientów.
Więcej o marketingu na stronie marketingzglowy.com.pl.